Connect with us

Muhasebeciler için Bilinmesi Gereken Excel Becerileri

Eğitim

Muhasebeciler için Bilinmesi Gereken Excel Becerileri

Muhasebeciler, Mali Müşavirler iş dünyasının önemli bir parçasıdır ve işin parasal yönlerini yönettikleri için önemlidirler. Finans, Muhasebe, Mali Müşavirlik alanında çalışanlar, MS Excel olmak üzere çeşitli araçları, programları sürekli kullanmak zorundadırlar. Excel’i verimli kullanabilmeleri için gerekli Excel becerilerine sahip olmaları ve hangi Excel becerilerini ne zaman kullanacaklarını bilmeleri gerekir.

Muhasebe alanında çalışıyorsanız bilmeniz gereken Excel özellikleri

1- Excel formüllerini anlamak ve kullanmak
2- Excel Düşeyara Kullanımını öğrenmek
3- Excel Pivot Tablo Kullanımını Bilmek

Excel Formülleri Anlamak ve Kullanmak

Excel, farklı kategoriler altında bulunan çok sayıda işleve-formüle sahiptir. Finans alanında çalışan birinin, Excel’deki her işlevi öğrenmesi, bilmesi ve kullanması mümkün değildir. Örneğin, Muhasebe alanında çalışan birinin, “Mühendislik Fonksiyonları” öğrenmesini ve kullanmasına gerek olmayabilir. Excel’de düzenli olarak kullanabilecekleri Excel özelliklerini bilmeleri görevlerini otomatikleştirmeye ve daha hızlı çalışmalarına yardımcı olabilir.

Excel’de çok sayıda formül bulunmaktadır. Muhasebe alanında çalışanların bu formüllerin tamamını öğrenmeye çalışmak yerine, işlerine daha uygun DÜŞEYARA, İNDİS-KAÇINCI, KAYDIR, EXCEL TOPLAMA FORMÜLLERİ gibi formülleri öğrenmeleri daha yararlı olacaktır.

Muhasebe alanında çalışanların işlevlerin, formüllerin dışında genel Excel kullanımına da hakim olmaları gerekir. Bankalardan alınan Ekstrelerin, farklı programlardan gelen verilerin raporlamaya daha uygun hale getirilmesi için çok sayıda Excel özelliğinin bilinmesi gerekir.

A’dan Z’ye İleri Düzey Excel konularını Öğrenmek için vidoport üzerindeki Excel eğitimlerimizden yararlanabilirsiniz.

EXCEL DÜŞEYARA İşlevinin Kullanımını Öğrenin.

Excel’in en çok kullanılan işlevlerinden birisi olan DÜŞEYARA işlevi, Muhasebe alanında çalışanlar için vazgeçilmez bir Excel özelliğidir. Excel’de Fatura listelerinin karşılaştırılması, iki listeyi birleştirme gibi muhasebe de sık yapılan işlemleri daha hızlı yapmak ve daha verimli çalışmak için Düşeyara vazgeçilmez bir araçtır.

DÜŞEYARA işlevinin kullanımını öğrenmek için vidoport üzerindeki eğitim setlerine göz atabilirsiniz.

Excel’de DÜŞEYARA kullanımı ile birlikte İNDİS-KAÇINCI işlevinin kullanımını da öğrenmek, daha iyi bir Excel kullanıcısı olmanızı sağlayabilir. vidoport üzerinden İndis-Kaçıncı işlevlerinin nasıl kullanıldığını tüm detayları ile öğrenebilirsiniz.

Excel Pivot Tablo Kullanımı Öğrenin.

Verileri anlamlı bir hale getirmek, Pivot Tablo ile hızlı ve rahat bir şekilde yapabilir. Pivot Tablo, veri kaynağı olarak Listelerden anlık özetler oluşturmak için kullanılan Excel’in çok güçlü bir aracıdır. Pivot Tabloları, oluşturma ekranında alanlar arasında sürükle bırak yöntemi ile hızlı bir şekilde raporlama yapabilirsiniz.

Excel Öğrenmek için vidoport üzerindeki eğitim videolarından yararlanabilirsiniz.

Click to comment

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

More in Eğitim

To Top